duminică, 14 octombrie 2012

Intro

M-am tot gandit de mult sa-mi fac un blog , dar din lipsa de timp , inspiratie si ce o mai fost , am renuntat pentru o perioada la aceasta idee ... Insa cum toamna a batut la usa , iar vremea te tine in casa , am decis ca e momentul sa incep sa scriu . Si totusi , despre ce scriu ?! Ei bine , despre BARBATI ! 
 Zi de zi ne lovim de vesnica problema " Barbatii sunt de neinteles" . Bineinteles barbatii vor spune ca noi , femeile suntem cele complicate , ca nu stim ce vrem , ne hotaram greu si suntem schimbatoare ca vremea . Zile trecute am vazut pe Facebook cateva glumite la adresa femeilor ( cum ca avem nevoie de volume intregi pentru a fi intelese ) Ei bine dragii mei , macar despre noi s-au scris carti pentru a va usura voua munca . Vi se pune totul pe tava si tot noi suntem complicate ?! 

Am incercat de multe ori sa-mi inteleg partenerii .Pe moment mi se parea ca am toate raspunsurile , ca stiu tot , ca am inteles ... Dar nu-i asa . Tind sa cred ca aparentele sunt mult mai inselatoare la barbati decat la femei . De cele mai multe ori ne lasam pacalite de aparente si ajungem sa facem tot felul de compromisuri . Ajungem sa ne culcam cu ei de la prima intalnire , ca mai apoi sa primim papucii si nu in ultimul rand , titlul de "curva " . Cunosc zeci de asemenea cazuri in care ,  multe fete au cazut in capcana . Sunt curioasa ce-i in mintea voastra cand faceti gesturi de genu` ! ( to be continued ...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu